luni, 22 februarie 2010

Family Guy Motivational Video

Salut
După o perioadă scurtă de pauză cauzată de lipsa unui subiect oarecum interesant (nici cu asta nu ma prea mândresc, dar din lipsă de altceva...) m-am întors cu o postare. Am găsit un filmuleț din ”Family Guy” care m-a făcut să mă regăsesc într-un cal (nu perverșilor, nu la aia m-am referit):
Mi se pare super amuzant, din cauză că am trecut și eu recent printr-o problemă la picior (tot dreptul, ca și calul) din care încă nu sunt refăcut 100%. Mă întreb cum ar fi fost să mă testeze și pe mine șeful dacă sunt refăcut (m-ar fi pus să car în spate 2 x UPS ?) (probabil gluma asta o s-o înțeleagă doar cei care știu în ce domeniu lucrez). Ar fi fost cu siguranță un moment în care s-ar fi auzit muzică patriotică pe fundal, totul s-ar fi mișcat cu încetinitorul, aș fi ridicat privirea din pâmânt (ați văzut ”Men of Honor” cu Robert de Niro și Cuba Gooding Jr ? Ei, ceva de genul), l-aș fi privit în ochi, m-aș fi gândit la viitorii mei copii pe care ii voi învăța să urască pe Dinamo (serioux vorbesc!) (ok, gluma asta o s-o ințeleagă și mai puțini) și aș fi spus cu mândrie și cu o lacrima pe obrazul stâng (pentru dramatic effect): ”Nu, vă rog, puneți-l pe Călin să care că el e mai mare și se pricepe, eu sunt mic și mă doare piciorul și nu vreau să-l car :(” -- true story! (ok, asta clar o s-o înțeleagă maxim patru persoane)
Serios acuma, nu poate ieși niciun discurs motivațional despre cum trebuie să trecem peste probleme vieții, să le infruntăm și să fim un model pentru cei din jur, doar privind acest filmuleț, dar măcar râdem puțin. Vizionare plăcută!

2 comentarii:

  1. Morala: dacă eşti cal cu piciorul în ghips, găseşte-ţi un măgar să-ţi care "greutăţile". Cine n-are Călin să-şi cumpere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima oara cand ai carat un UPS, a iesit cu cantec... :)

    RăspundețiȘtergere